EN | NL

F.A.Q - Veelgestelde Vragen

V: Is Umi Sushi & Asian Cuisine open op nationale feestdagen?
A: Ja dat zijn we, tenzij anders vermeld.

V: Eventuele tips om snel een tafel toegewezen te krijgen?
A: De drukte begint normaal gezien om 18:00 en eindigt ongeveer om 21:00 in het weekend.
De wachttijd is normaal gesproken korter op maandag en dinsdagavond.
Voor lunch is het zelfs heel gemakkelijk om onmiddellijk een tafel toegewezen te krijgen.

V: Is er een dresscode?
A: Er is geen strikte dresscode.

V: Tot waar leveren jullie?
A: Tot aan binnen 'de singel' in Antwerpen.

V: Hoeveel kost de thuislevering?
A: De levering op zich is geheel gratis.

V: Wat is de minimumbedrag voor thuislevering?
A: € 20,00

V: Leveren jullie niet meer in Berchem, Borgerhout...?
A: Gewone thuisleveringen gebeuren niet meer buiten 'de singel'.

V: Leveren jullie ook niet in Berchem, Borgerhout...als we voor € 50,00 of meer bestellen?
A: Bestellingen voor thuislevering buiten 'de singel', worden telefonisch niet meer opgenomen.
Je kan nog wel altijd de bestelling zelf komen afhalen. Als je toch buiten 'de singel' wilt laten leveren,
dan kan je best gebruik maken van onze catering dienst.

V: Wat houdt de Catering dienst dan juist in en hoe neem ik contact met hun op?
A: Dit houdt in, dat je bij ons terecht kan voor grotere take-out/levering formules, zoals voor recepties en feesten.
Maar hiervoor neem je best per email contact met ons op, en wij maken voor u een offerte op maat.

Q: Ik ben veganist...kunt u de tamago[1] vervangen door een vegetarisch alternatief?
A: Ja, dat kunnen wij maar u moet het wel vermelden tijdens uw bestelling.

Q: Ik eet geen tamago, scampi, krab etc...kunt u deze vervangen door een alternatief?
A: Ja, dat kunnen wij...MAAR alleen doorheen de weekdagen, van Maandag - Donderdag.
In het Weekend (Vrijdag - Zondag) is het heel druk, hierdoor hebben de Chef's weinig tijd om (uitgebreide) aanpassingen te doen aan het menu.